To jest wersja archiwalna z dnia 19.06.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: UWAGA ! Wskazanie adresu poczty elektronicznej Zgodnie z treścią § 98 ust. 1 pkt. 2 Regulaminu urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2316) Osoba będąca stroną, uczestnikiem postępowania lub ich pełnomocnikiem albo obrońcą, może otrzymać informacje o sprawie, do których uzyskania uprawniona jest ta osoba, bez konieczności osobistego stawiennictwa w sądzie, jeżeli prześle do sądu zapytanie z adresu poczty elektronicznej, który został uprzednio wskazany przez tę osobę osobiście przed sądem albo urzędnikiem sądowym jako adres służący do otrzymywania informacji jawnych o toczących się sprawach, bądź w piśmie procesowym jako adres służący do otrzymywania informacji jawnych o sprawie wskazanej w piśmie. Odpowiedzi udziela się drogą elektroniczną.
Zmiany wprowadzono z powodu: UWAGA ! Wskazanie adresu poczty elektronicznej Zgodnie z treścią § 98 ust. 1 pkt. 2 Regulaminu urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2316) Osoba będąca stroną, uczestnikiem postępowania lub ich pełnomocnikiem albo obrońcą, może otrzymać informacje o sprawie, do których uzyskania uprawniona jest ta osoba, bez konieczności osobistego stawiennictwa w sądzie, jeżeli prześle do sądu zapytanie z adresu poczty elektronicznej, który został uprzednio wskazany przez tę osobę osobiście przed sądem albo urzędnikiem sądowym jako adres służący do otrzymywania informacji jawnych o toczących się sprawach, bądź w piśmie procesowym jako adres służący do otrzymywania informacji jawnych o sprawie wskazanej w piśmie. Odpowiedzi udziela się drogą elektroniczną.
Biuro Obsługi Interesantów
Biuro Obsługi Interesantów (BOI) zostało utworzone z dniem 14 grudnia 2009 roku Zarządzeniem Nr 27/2009 Prezesa Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie z dnia 11 grudnia 2009 r.
Zakres zadań BOI określa szczegółowo Regulamin Biura Obsługi Interesantów
Przyjęcia Interesantów
poniedziałek 8:30 – 18:00
wtorek – piątek 8:30 – 15:30
Kasa Sądu (możliwość zakupu znaków opłaty sądowej)
poniedziałek 10.00-18.00
wtorek-piątek 8.30-15.30
Kontakt
22 509 16 74 - Kierownik Biura Obsługi Interesantów
elektroniczny - poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY
INFORMACJA
Po wciśnięciu „Wyślij formularz” na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail (w celu weryfikacji poprawności adresu e-mail), dopiero po jej odebraniu i wejściu na adres zawarty w wiadomości, proces zamówienia akt będzie kompletny (w przypadku zamówienia akt lub odbioru odpisu o terminie wglądu do akt / odbioru odpisu zostanie wysłana do Państwa druga wiadomość e-mail).
Opublikował: Marcin Jankowski
Publikacja dnia: 19.06.2015
Podpisał: Marcin Krupa
Publikacja dnia: 19.06.2015
Dokument z dnia: 20.11.2013
Dokument oglądany razy: 64 026